luni, 11 ianuarie 2010

Avatar - impresii


De ceva vreme tot auzeam pe toata lumea vorbind despre filmul asta. Am zis sa nu mor prost si sa merg si eu ca oaia cuminte cu turma sa vad filmul. Citisem niste critici nu tocmai bune ale filmului si recunosc ca am fost la cinema convins fiind ca nu o sa mi se para cine stie ce. Ma gandeam ca are 2-3 efecte si atat.

M-am inselat. 2 ore si 40 de minute cat a durat filmul nici nu am miscat din scaun. Nu imi venea sa imi iau ochii de la ecran nici macar sa imi iau sucul. Intr-adevar efectele sunt foarte smechere dar nici povestea nu e tocmai rea.

Urmarind filmul mi-am dat seama ca mi s-ar parea sexy ca femeile sa aiba coada. Ar fi mult mai multe posibilitati. Dar obsedatul din mine a gasit si cateva parti proaste ale filmului. In primul rand femeile avatar au sanii foarte mici.....unele deloc. In al doilea rand.....nici o scena de sex tot filmul......nici om-om, nici om-"maimuta", nici "maimuta"-"maimuta".

Lasand la o parte obsesiile mele filmul chiar merita vazut dar obligatoriu 3D. Chiar daca stai la cozi si te inghesui cu lumea la intrare nu o sa iti para rau la sfarsit.

Recomand sa il vedeti 3D la mall-ul din cotroceni pentru ca are o calitate superioara a imaginii fata de celelalte locatii.

Un comentariu:

  1. recomanda si acum mal-ul cotroceni dupa o "calitate net crescuta si superioara" a vietii si "scumpelilor" pe care le trai.recomand obligatoriu 1D la calculator,downloadat dupa torrente si cu subtitrare inclusa..poti pune pauza sa iti iei sucul!:))

    RăspundețiȘtergere

NetFlash.ro la indemana ta!