sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Cateodata e bine sa ai carcei


Tuturor ni s-a intamplat la un momentdat sa avem carcei. Cand facem sport, la o miscare mai brusca sau in orice alte conditii, cert este ca in 99% din cazuri carceii apar in cele mai nepotrivite momente. Dar, din cand in cand, acestia pot avea un efect benefic. Credeti-ma, mi s-a intamplat tocmai mie.

Eram plecat in delegatie in mai multe orase ale tarii si trebuia sa petrec o noapte si in Cluj. In perindarile mele anterioare prin Cluj am reusit sa imi fac o prietena foarte buna care pe langa faptul ca are extraordinara calitate de a oferi sex neconditionat mai face si de mancare. Astfel, deplasarile in Cluj au devenit profitabile pentru ca, mancand la ea, nu cheltui diurna.

De data asta sortii pareau sa fie impotriva mea. De cele mai multe ori plecam in delegatii cate doi. Acum eram cu un coleg nou, caruia inca nu reusisem sa ii explic ca, din cand in cand, unul din cei doi colegi va fi nevoit sa paraseasca pentru cateva ore camera de hotel pentru binele colegului dand astfel dovada de colegialitate si spirit de sacrificiu. Colac peste pupaza, prietena mea avea o noua colega de apartament si nu vroia sa ne vedem la ea de data asta pentru a nu face o impresie gresita (spune ea) noii sale colege. Dupa lupte seculare si munca serioasa de convingere am reusit sa o conving ca si umilul meu Logan de firma poate fi un cuibusor de nebunii in asemenea conditii.

Vrand sa ii multumesc cumva pentru ca a acceptat sa ne facem de cap in masina, am scuipat putin romantism din mine si am decis sa conduc 10 km in afara Clujului, undeva pe dealul Feleacului, intr-un loc care ofera o priveliste superba asupra intregului oras. Bezna, adrenalina (datorita masinilor care treceau si puteau opri oricand langa noi in parcare), un peisaj frumos si o fata frumoasa cu care urma sa fac sex.....ce imi puteam dori mai mult?

Ne-am mutat pe bancheta din spate si ne-am apucat de treaba. Dupa nelipsitul preludiu, facut cum trebuie (asta e felul meu de a rasplati femeile care merita) am decis ca pot fi si putin egoist astfel incat am inceput cu o pozitie in care ea (saraca) trebuia sa faca toata munca. Pentru ca Loganul nu e vreo limuzina, ea nu prea avea loc, opturile nu prea ieseau, astfel incat ce simteam eu era jumatate durere jumatate placere. Dupa o vreme, vazand ca incepe sa oboseasca si ca nu inaintam deloc, am hotarat ca e momentul sa schimbam pozitia si sa particip si eu activ la ce se intampla acolo. Prin urmare am trecut deasupra intr-o pozitie deloc comoda cu un picior jos intre scaune, unul intins pe bancheta, o mana sub ea si cealalta mana sprijinita de tetiera de la scaun, avand grija in acelasi timp sa fiu si tandru (trebuie sa imi fac si putina reclama pozitiva).



Dupa cateva minute, mi s-a intamplat unul din cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat in ultima vreme: mi s-a pus un carcel la un picior. Brusc mi-am pierdut concentrarea, si in capul meu se derula o lupta interna, miza fiind daca sa ma opresc sau nu. Am decis sa continui in ciuda durerii care devenea din ce in ce mai insuportabila. De ce zic ca asta a fost un lucru bun? Este simplu. Cu gandul jumatate la partenera mea si jumatate la durerea care ma termina psihic nu reuseam sa ejaculez. Cred ca situatia i-a convenit de minune prietenei mele care, dupa experienta asta a devenit mult mai afectuoasa. Dupa ce intr-un final am reusit sa duc la bun sfarsit misiunea, la tigara de dupa am cules, cu un aer mandru si victorios, laudele ei, in timp ce incepeam sa imi simt din nou piciorul care intre timp imi si amortise.

Asa am ajuns la concluzia pe care v-am impartasit-o la inceput: din cand in cand carceii pot si si benefici, daca nu asupra organismului macar asupra impresiei celorlalti despre tine. De atunci am mai incercat (fara succes) sa imi provoc astfel de carcei benefici, reproducand conditiile vitrege din seara cu pricina si inventand altele noi. Oricum, fetelor propunetile iubitilor vostri pozitii care sa ii oblige sa se contorsioneze cat mai mult si, baieti, nu refuzati astfel de pozitii......nu stiti niciodata ce se poate intampla.

2 comentarii:

NetFlash.ro la indemana ta!