joi, 14 ianuarie 2010

Cea mai ciudata fata


Astazi nici unul din colegii mei nu avea chef de munca asa ca am inceput sa ne tinem de caterinca si s-a ajuns la povestiri penibile din viata fiecaruia. Cu acest prilej le-am povestit despre cea mai ciudata fata si una din cele mai scurte relatii avute de mine (dar nu cea mai scurta). Acum v-o impartasesc si voua.

S-a intamplat acum ceva ani cand eram un pusti tot timpul in calduri. Acum lucrurile s-au mai schimbat, in sensul ca nu mai sunt pusti. Am cunoscut o fata al carei nume real nu il voi divulga....sa ii spunem "Iulia". "Iulia" era ospatarita la Intercontinental si arata foarte bine. Dupa destula munca de convingere mergem la prima intalnire.....ceva "romantic"....la Sheriff's.

Totul decurgea normal......o prima intalnire normala.....discutam banalitati. Brusc, neavand nici o legatura cu discutia, vine marea intrebare:
- Auzi? Da' tu cat o ai? Ca eu am fost dezvirginata cu pula de 23 si de atunci imi plac dimensiunile mari.
Inchipuiti-va fata mea in momentul ala. Va jur ca am reprodus ad literam.

In fine, am depasit momentul, am trecut si de primul sarut, si de al doilea si tot asa pana cand vine o dezvaluire din partea ei:
Ea: Eu mai demult am mancat gandaci.
Eu: Cum sa mananci gandaci?????? (amintiti-va ca deja ne sarutasem)
Ea: Ea....stii ca atunci cand ii calci iese ceva alb din ei....
Eu: Nu stiu....eu cand ii calc merg mai departe...
Ea: Da .....si am mancat si ciori.......
Eu: !?!?!?!?!?!?!?
Ea: Da.....la noi in Popesti Leordeni iarna se pun capcane pe camp, se prind ciori, se fierb si se mananca (lucru verificat de mine si e pe bune)

Inca odata lupta din interiorul meu nu a fost castigata de capul care trebuie, astfel ca am depasit si acest moment. Dupa inca o dezvaluire (ii pusese unui fost iubit par pubian in mancare ca sa se razbune pentru nu stiu ce rahat), am condus-o si ne-am despartit. Asta se intampla intr-o joi seara.

Vineri ne-am intalnit din nou si de data asta totul a decurs in limitele normalului. Si iata-ne ajunsi la mine acasa. Dupa giugiuleli si pipaieli, cand sa incepem actiunea.........s-a dezlantuit:
Ea: Nu e bine ce facem....nu e bine sa ne atasam unul de altul pentru ca toti cei la care tin patesc cate ceva.
Eu:Cum asa?
Ea: Mai demult m-am drogat cu heroina si am invatat-o si pe o prietena de-a mea care dupa aia a murit de supradoza.
Eu: Stai linistita nu ma droghez.
Ea: Si sora mea mai mica a murit tot din cauza mea ca am scapat-o in fata masinii.
Eu: Stai linistita sunt atent cand traversez.
Ea: Si am vrut sa ma omor de 3 ori; ultima data m-a gasit frate-miu cu venele taiate in baie.

Dupa asta la vreo 5 minute s-a dus la baie si eu eram in dormitor, ma holbam la tavan si ma intrebam daca se mai intoarce. Mentionez ca in dialogul de mai sus replicile mele reprezinta un rezumat foarte sumar pentru ca in momentele alea am folosit multe texte siropoase si pline de compasiune ca sa ma asigur ca nu am adus-o degeaba acasa.


Ajungem si la partea care ma interesa pe mine: sexul. la capitolul asta se descurca excelent....era de vis. Invatasem din experienta mea de pana atunci ca dupa o partida de sex femeile vor sa stea la o discutie....sa le tii in brate....sa nu adormi ca un bou, lucru nu foarte departe de adevar. Doar ca uimitoarea mea partenera mai avea un obicei: dupa fiecare numar facea yoga. La un momentdat m-a pufnit rasul pentru ca am realizat penibilul situatiei: ea pe covor in pozitie de yoga si eu intins in pat butonand televizorul la 3 dimineata.



Sambata dimineata dupa un sex oral de trezire am condus-o si am analizat situatia. Am ajuns la concluzia ca sunt dispus sa continui relatia asta ciudata doar pentru ca ea arata foarte bine si pentru ca sexul era fantastic (motive bine intemeiate, zic eu). Evenimentele din ziua respectiva aveau insa sa ma faca sa ma razgandesc. Dupa amiaza in timp ce vorbeam cu ea despre nimicuri, m-a intreabat foarte serios cand vin la ea sa ii cunosc parintii, pentru ca mama ei vrea sa ma cunoasca. Calculul a fost simplu: joi ne-am cunoscut, vineri ne-am futut, smbata iti cunosc parintii ce dracu' urmeaza? Si aici am pus punct relatiei mele scurte dar intensa cu "Iulia".

Probabil unii nu veti crede o iota......ce-i drept nici eu nu stiu cat as crede daca cineva mi-ar povesti asta, dar asta a fost iar asa ceva nu se intampla prea des si trebuie povestit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!