sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Alta baba, alt scandal


Desi nu am nici cea mai mica inclinatie spre gerontofilie (o mica escapada cu o doamna de 45 de ani nu se pune), se pare ca am "lipici" la babe. Dicutand cu cineva despre subiectul asta mi-am adus aminte o alta intamplare care are in rol principal o relicva cu personalitate.

Se intampla pe vremea cand tramvaiul 21 era mijlocul de transport pe care il foloseam cel mai frecvent. Intr-una din zile am avut ghinionul sa ma nimeresc in acest minunat tramvai la ora de varf. Chiar daca stateam intr-un picior si al doilea atarna freestyle pe scara, trunchiul era contorsionat intr-o pozitie de care nu ma credeam in stare si cineva de pe acolo (nu stiu cine ca nu imi puteam intoarce capul) mirosea a pufoaica, eram destul de linistit gandindu-ma ca mai am cateva statii si scap. Doar ca s-au deschis usile in statia Obor, paradisul babelor clevetitoare, care se aduna aici din cele mai indepartate colturi ale orasului pentru ca rosiile sunt mai ieftine cu 10 bani. A coborat o multime de oameni si a urcat alta multime, prilej de noi mirosuri, noi feluri de tuse si o noua pozitie demna de yoga pentru mine.

Dupa o statie fara evenimente notabile, brusc m-am trezit in mijlocul unui scandal. Va reproduc in continuare dialogul intocmai.

Baba: - Te mai freci mult de mine obsedatule????
Eu: - Cu mine vorbiti?
Baba: - Da cu tine; mai vezi tu alt pervers obsedat in afara de tine? De cand m-am urcat te freci de mine in continuu.....nu ti-ar fi rusine sa iti fie.
Eu: - Doamna vi se pare ca este prea mult loc in tramvai si stau langa Dvs. de bunavoie? Nu imi place mirosul de tamaie sa stiti.
Baba: - Nesimtitule!!!
Eu: - Daca vroiam sa ma frec de cineva ma frecam de domnisoara (i-am aratat o tipa de prin zona care se prapadea de ras) nu de Dvs. sa ma acuze astia de profanare de morminte.

Am mai schimbat cateva replici, ne-am gasit fiecare aliati de varste apropiate (eu cu tinerii ea cu ceilalti zombie) si la urmatoarea statie a coborat. Pentru ca urma sa cobor si eu la urmatoarea statie am inceput sa imi fac loc spre usa. In tentativa mea am lovit-o usor pe fata (draguta.....nu pot sa ma abtin) pe care o dadusem exemplu mai devreme in disputa mea cu strigoiul. S-a uitat la mine dar pana sa apuce sa zica ea ceva mi-am cerut scuze si i-am explicat ca am lovit-o din greseala si am rugat-o sa nu inceapa si ea sa tipe ca o pipai ca deja ar fi prea dubios sa ma acuze doua persoaneca sunt obsedat. Ea a zambit, eu am coborat si am luat-o spre casa cand injurand printre dinti cand razand nervos rememorand ce tocmai se intamplase.

Asta este inca un motiv pentru care nu vreau sa traiesc mai mult de o anumita varsta. Nu vreau sa ma transform intr-o creatura zbarcita si meschina care sa bantuie orasul in cautare de preturi mici si tineri carora sa le smulga jugulara. Cam dur , nu? Si ce daca?

PS: Imi iubesc bunicii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!