luni, 26 iulie 2021

A Little Italian Vacation (2021)

Gen: Comedie, Drama, Romantic

Distributie: Karen Maruyama, Hannah van der Westhuysen, Jonas Fisch, Emma Curtis, James Tarpey

Regizor: Felipe Torres Urso [aflat la primul lungmetraj]

Buget: 350.000 $ 

Nota Gealapa: 2.35

Un grup de liceeni seniori jonglează între iubiri vechi și noi pe plaja unui frumos oraș italian.

Nu am vazut prea multe filme de anul asta si nici nu am fost prea inspirat cu cele pe care le-am vazut, iar acesta este cea mai neinpirata alegere dintre toate. Este un film atat de lipsit de orice, incat sunt surprins ca inca se mai fac astfel de filme. M-am obisnuit ca majoritatea comediilor romantice sa fie mediocre, dar aceasta nu este nici macar atat. Glumele sunt rasuflate, intriga este banala si previzibila si scenariul nu reuseste sa surprinda in nici un moment. Am chicotit o singura data, la ultima scena, dar nu imi dau seama daca am facut-o pentru ca a fost o gluma acceptabila sau pentru ca eram bucuros ca se termina.

Chiar daca distributia este absolut anonima, nu cred ca actorilor li se poate atribui o parte semnificativa din vina pentru acest esec lamentabil. Cred ca indiferent de ce nume uriase ar fi jucat in acest film nu ar fi putut face cu mult mai mult. Nu are rost sa vorbim de remarcati sau interpretari stralucitoare, dar pot sa apreciez ca intr-un asemenea context sortit dezastrului, majoritatea actorilor nu s-au facut de ras, ceea ce e mare lucru. Au existat bineinteles si interpretari total ratate si absolut penibile, in nota filmului de altfel, dar cei care au avut pe mana personaje relevante s-au descurcat bine in situatia data.

Singurii care au o scuza in cazul in care lauda acest film sunt rudele si prietenii celor implicati in realizarea lui, sau un copil care are ghinionul ca acesta sa fie primul film pe care il vede in viata sa. A Little Italian Vacation este de o banalitate chinuitoare si adaca cineva a donat fie si numai un dolar pentru ralizarea acestuia, ar trebui sa il ceara inapoi cu dobanda pentru daune morale. Singurul lui scop poate fi acela de gluma proasta pentru intai aprilie, in rest ocoliti-l pentru ca nu are nici un rost sa va riscati sanatatea mintala urmarindu-l.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!