vineri, 7 septembrie 2018

No Escape (2015)

Gen: Thriller, Actiune

Distributie: Lake Bell, Pierce Brosnan, Owen Wilson, Sterling Jerins, Claire Geare

Regizor: John Erick Dowdle [a mai regizat: As Above, So Below(2014), Devil(2010), Quarantine(2008), The Poughkeepsie Tapes(2007), The Dry Spell(2005)]

Buget: 16.200.000 $
Incasari: 54.500.000 $

Premii:
- Best Film, BloodGuts UK Horror Awards, 2015

Nota Gealapa: 7
Metascore: 38/100

Proaspat mutata intr-o alta tara, o familie de americani se trezesc in mijlocul unei lovituri de stat si incearca cu disperare sa scape dintr-un mediu in care strainii sunt executati pe loc.

Un film decent, mai bun decat ma asteptam. Povestea este foarte originala si mi-a atras atentia. Din pacate insa, exita cateva momente care rup firul logic si impiedica filmul sa straluceasca cu adevarat. Nu sunt foarte multe artificii tehnice sau efecte vizuale, dar sunt suficiente incat sa dea putina sare si piper. Forta filmului vine insa din poveste in sine, care este destul de interesanta. Scenariul contribuie si el cu cateva dialoguri bune (cam jumatate).

Distributia a fost principalul motiv pentru care am fost sceptic in fata acestui film. Parea una imbatranita si total neasteptata. Pierce Brosnan nu a mai facut nimic relevant de ceva vreme, iar Owen Wilson ne-a obisnuit mai degraba cu roluri ciudate in comedii mediocre, nu cu roluri principale in filme serioase. E adevarat ca nu a fost cine stie ce chimie intre ei si nici nu am vazut interpretarea carierei de la vreunul, dar au oferit prestatii decente, destul de convingatoare. Cel mai mult mi-au placut insa eroii negativi, care au fost extrem de credibili si asta fara sa aiba prea multe replici.

Ma bucur ca am mai gasit inca un film care sa ma surprinda si sa imi ofere un nivel constant de tensiune de la inceput, pana la sfarsit. Filmul are si o latura sentimentala si mi-a placut ca personajele principale sunt oameni obisnuiti, nu arieni plini de abilitati care sa ii scoata din orice incurcatura. Cred c asta a fost motivul principal acre il face asa de agreabil.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!