duminică, 10 iulie 2022

Women (2021)

Gen: Crima, Drama, Thriller

Distributie: Anna Marie Dobbins, Cindy Hogan, Anna Maiche, Kylie Delre, Anthony Del Negro

Regizor: Anton Sigurdsson [a mai regizat: Fullir Vasar(2018), Cruelty(2016), Graves & Bones(2016)]

Incasari: 49.057 $

Nota Gealapa: 3.45

Un detectiv dintr-un oraș mic investighează un profesor de sociologie dupa ce este găsit un cadavru mutilat și realizeaza ca si alte femei au dispărut din clasa lui.

Inca am o naivitate cand vine vorba de filmele aparute in ultimii cinci ani, in ideea ca ma astept sa scapam de un anumit gen de productii de o calitate mai mult decat indoielnica si al caror scop nu il inteleg pentru ca in cinema nu ajung cu siguranta si ma indoiesc ca isi vor face loc pe tv. Women este genul asta de film, care propune o inriga pe care am vazut-o de nenumarate ori, pusa in scena cu un scenariu prost, plin de dialoguri de umplutura si care nu surprinde aproape in nici un moment. Singurul aspect pozitiv este acela ca nu pot sa spun ca m-am plictisit, dar nici nu am empatizat cu vreun personaj, iar pentru o asemenea poveste, emotia este esentiala.

Distributia este formata bineinteles din acotri anonimi, pe care ii inteleg partial ca accepta sa apara in asemenea film, in speranta ca poate ii remarca cineva si isi pot lansa o cariera si pot lua parte in viitor la proiecte mai serioase. Pentru Anna Marie Dobbins, protagonista acestui film, nu acesta va fi momentu in care va exploda, daca va veni vreodata un asemenea moment, pentru ca nu a avut pe mana un personaj dezvoltat corespunzator sau un scenariu ofertant, dar nici ea nu cred ca are inca abilitatile de a ridica nivelul unui astfel de scenariu. In contrapartida, am avut parte de un erou negativ inedit, a carei singura calitate pare a fi aceea ca seamana oarecum cu Liam Neeson, dar aceasta asemanare este strict un din punct de vedere fizic.

Conform acestei povesti doua femei tnere si in putere nu pot pune probleme unui barbat de peste 50 de ani si accepta umile un regim de captivitate semideschis. Este o poveste cu multe momente absurde, care mi-au provocat de mult ori impulsul de a-l opri, sau de a da skip pana la final. Am rezistat cu stoicism, dar nu am reusit sa gasesc nici o luminita care sa mai schimbe impresia sumbra pe acre o lasa acest film. Decat sa il revad, as prefera sa vad un documentar de doua ore despre cum poti muta pionii la inceputul unei partide de sah.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!