joi, 12 august 2021

Shuttle (2008)

Gen: Crima, Drama

Distributie: Tony Curran, Peyton List, Cameron Goodman, Cullen Douglas, Dave power

Regizor: Edward Anderson [aflat la prima experienta ca regizor]

Buget: 2.400.000 $
Incasari: 1.925 $

Nota Gealapa: 6.10

Autobuzul de noapte de la aeroport cobara in intuneric.

Nu imi explic de ce mi-a placut atat de mult acest film, pentru ca privindu-l obiectiv urmeaza cu sfintenie toate canoanele si cliseele genului si nici nu are cea mia originala intriga. Nu arata nici senzational din punct de vedere vizual si nici nu pot sa spun ca am empatizat prea mult cu personajele. Cu toate astea, dupa ce s-a terminat am decis ca il trec in colectia mea de filme pe acre le-as revedea la un moment dat. Poate am avut eu asteptarile atat d emici, incat mediocritatea m-a impresionat de-a dreptul. Poate au fost rasturnarile de situatie pe care le ofera scenariul dintre care doua absolut neasteptate. Am avut senzatia ca filmule  pe cale sa se termine de mai multe ori, dar vedeam ca mai sunt cateva zeci de minute si deveneam brusc curios de ce urmeaza sa se intample. In nici un moment nu mi s-a parut ca filmul este lung si plictisitor si asta trebuie sa fie un semn bun. Este un film de categoria B absolut corect.

Distributia este departe de a fi impresionanta, dar cu toate astea, pentru un asmenea film, intepretarile au fost suficient de bune. Au facut ca personajele sa fie agreabile si cat de cat credibile, chiar daca nu m-au facut sa am o conexiune ami profunda cu ele. Nu exista vreun actor care sa fi stralucit, dar am avut senzatia de gasca misto care a lucrat bine impreuna si de oameni care si-au dat silinta cu adevarat si asta se simte. In astfel de filme, de obicei interpretarile sunt bomboana de pe cliva, dar de aceasta data pot spune ca prestatiile actorilor chiar ajuta filmul. 

Daca ar fi sa gasesc o similaritate cu un alt film, as spune ca se aseamana cumva cu aken pastrand totusi proportiile. Sunt destule elemente entertaining si chiar daca anticipezi in mare ce urmeaza sa se intample, tot esti curios sa vezi exact detaliile care duc spre final. Anumite scene sunt realiste, majoritatea nu, dar starea de tensiune de pe intreaga durata a filmului este reala si recomand acest film fie si numai pentru acest detaliu. Este genul de film pe care este recomandat sa il vezi dupa o zi obositoare in care nu ai nevoie de revelatii ci de ceva lejer si usor de urmarit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!