joi, 31 decembrie 2020

Ride (2018)

Gen: Actiune, Thriller

Distributie: Bella Thorne, Jessie T. Usher, Will Brill, Byron L. Hopkins, Hailee Keanna Lautenbach

Regizor: Jeremy Ungar [aflat la primul lungmetraj]

Buget: 18.000.000 $

Nota Gealapa: 5.20
Metascore: 45/100

O poveste care avertizeaza despre pericolele unei societati obsedate de tehnologie.

Pentru ca am facut Uber o perioada de timp destul de mare, acest film m-a prins destul de repede, deoarece 95% din timp actiunea se desfasoara in masina unui sofer de ride-sharing. Nici nu mi-am dat seama ca aproape tot filmul se intampla in masina pana nu am inceput sa scriu, ceea ce este o bila alba pentru film, deoarece asta inseamna ca a reusit sa ramana dinamic. Este un aspect important pentru ca alte lucruri pozitive nu prea mai sunt. Povestea este credibila in sensul in care tipologiile respective de clienti chiar exista si sunt mai frecvente decat va inchipuiti, dar modul in care personajul principal trateaza situatiile respective nu are nici o treaba cu realitatea.

Distributie este saraca si din punct de vedere numeric, dar si calitativ, pentru ca nu are in componenta vreun nume cu adverat relevant al industriei. Cea mai cunoscuta membra a distributiei este Bella Thorne, acre de altfel a avut si cea mai buna intepretare din film, chiar daca nu ea a fost protagonista, dar asta nu inseamna ca prestatia ei este vreuna de pus in rama, ci doar o idee mai rasarita decat a colegilor sai, cu care mi s-a parut ca s-a straduit din rasputeri sa creeze o conexiune care sa insufleteasca filmul. Eforturile ei s-au lovit din pacate de un zid de neputinta. 

Nu pot sa imi dau seama cum a costat atat de mult acest film. Trei oameni intr-o masina filmati cu o rezolutie dubioasa care imi da senzatia mai degraba de vlog si ma face sa cred ca s-au folosit Go-Prouri. Scenariul are multe parti intersante, dar ne ofera si multe dialoguri de umplutura care se traduc in momente moarte ale unui film si asa mediocru. Nu regret ca l-am vazut, dar nici nu pot sa il recomand cuiva. Sunt destule filme cu intreaga actiune tot in masina mai reusite, deci nici macar ideea nu este originala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!