duminică, 27 decembrie 2020

Stratton (2017)

Gen: Actiune, Thriller

Distributie: Dominic Cooper, Austin Stowell, Gemma Chan, Connie Nielsen, Thomas Kretschmann

Regizor: Simon West [a mai regizat: Skyfire(2019), Gun Shy(2017), Wild Card(2015), Stolen(2012), The Expendables 2(2012)]

Buget: 17.200.000 $
Incasari: 257.212 $

Nota Gealapa: 5.20
Metascore: 26/100

Un commando al marinei britanice urmareste o celula terorista internationala.

Pentru ca ultimele doua filme pe care le-am vazut au fost mai degraba filme pentru copii, aveam nevoie de o infuzie de testosteron, pe care speram ca Stratton sa mi-o furnizeze. Partial, acesta a indeplinit acest scop. Sunt destule scene de actiune cu impuscaturi, urmariri si explozii, dar acestea nu sunt sustinute de o poveste solida. Intirga este superficiala si personajele apar de nicaieri fara a fi dezvoltate cum trebuie. POvestea este previzibila inca de la inceput si se reismte lipse unor rasturnari de situatie pe care sa nu le poti anticipa.

Nici distributia nu este cea mai atragatoare. Nu are nici un nume din prima linie a cinematografiei britanice si se simte lipsa unei figuri familiare care sa traga dupa ea acest proiect. Mare partea a prestatiilor artistice sunt macar decente, dar sunt si cateva interpretari sub medie, mecanice si lipsite de naturalete care ies in evidenta si iti strica si putina credibilitatea pe care o are povestea. Nu am observat vreun fel de chimie intre protagonisti si nu am observat vreo urma de incredere la acestia ca fac ceva bine.

Problema cea mai mare a filmului este povestea superficiala, care nu explica suficient de mult contextul in care se intampla actiunea si previzibilitatea totala a acesteia. Pana si scenele de actiune in sine sunt previzibile si parca sunt reproduceri ale altora mai vechi. Nu am putut empatiza cu nici un personaj, asa ca imi era totuna daca eroul principal reusea in misiunea sa, sau era omorat pe parcurs. Bugetul a fost unul mai mult decat suficient pentru a produce un film decent, dar nu reusesc sa imi dau seama cum a fost irosit. In concluzie, nu recomand acest film nimanui care nu are un sadism ciudat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!