vineri, 31 ianuarie 2014

The Apparition (2012)

Gen: Horror

Distributie: Ashley Greene, Sebastian Stan, Tom Felton, Julianna Guill, Luke Pasqualino

Regizor: Todd Lincoln ( aflat la primul lung metraj)

Buget: 17.000.000 $
Incasari: 5.000.000 $

Nota Gealapa: 5.05
Metascore: 18/100

Un grup de studenti fac un experiment prin care incearca sa aduca in lumea noastra o entitate din  "lumea de dincolo", folosind cel mai idiot si putin credibil mod cu putiinta. Bineinteles ca experimentul este reusit, dar "entitatea" ii bantuie si incearca sa ii omoare unul cate unul.

Mi-ar fi placut sa pot spune ca tocmai am vazut un film horror de duzina. Din pacate insa, nici macar de duzina nu este; este mult ... mult mai slab. Spun din pacate pentru ca actorul principal este un roman (Sebastian Stan) si, fiind foarte nationalist, mi-ar fi placut sa fac un review pozitiv. Nu am avut ocazia, pentru ca folmul asta in care toti actorii parca se afla la debut, mi-a starnit mai multe zambete decat fiori.

Asa se intampla cand scriitorul si regizorul sunt una si aceeasi persoana, ba mai mult acesta isi asigura si el un rol incercand sa demonstreze lumii cat este de capabil, dar sfarseste, in mod previzibil, esuand lamentabil.

Trailer:



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!