miercuri, 1 ianuarie 2014

Seeking a Friend for the end of the World

Cel mai deprimant happy end din istorie...

Gen: Drama

Distributie: Steve Carell, Keira Knightley, Melanie Lynskey, Brad Morris, Nancy Carell

Regizor: Lorene Scafaria (primul ei film)

Buget: 10.000.000 $
Incasari: 7.000.000 $

Nota Gealapa: 6.75

Voi ce ati face daca ati afla ca in trei saptamani vreun asteroid va distruge Pamantul? despre asta este vorba in acest film. Unii se ascund in buncare, altii fac orgii iar altii isi descopera dragostea.

Nu mi-am dat seama daca acest film se termina cu bine sau nu, dar mi-am dat seama dinainte sa vad cine este regizorul, ca acest film a fost regizat de o femeie. Cand o sa il vedeti o sa va dati seama si voi. detaliile pe care se pune accent i anumite momente o dau de gol pe regizoare. Pentru barbati asta ar putea fi si un mic material didactic.

Dupa ce in urma cu cateva zile mi-am descoperit un fetish cu Emma Watson, acum m-am hotarat sa il completez cu Keira Knightley.

Un ultim lucru: asteroidul nu o sa il vedeti in alta parte decat pe coperta. in film nu apare nici macar o secunda.

Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!