joi, 5 ianuarie 2012

Raspuns de la Ministerul Finantelor Publice


Pentru ca astazi am primit prin posta o fisa de impozit din care reiese ca am o amenda neplatita in valoare de 402 RON, desi eu am platit-o, pentru ca sunt un fraier si nu mai stiu unde am pus chitanta sau procesul verbal de la amenda respectiva si pentru ca m-am bazat pe sistemul lor de centralizare, sunt fericitul castigator al unei excursii pe banii mei cu destinatia Targu Mures (acolo am platit amenda) pentru a face cumva rost de o dovada a platii.

Printre injuraturi si blesteme mi-am adus aminte si de raspunsul primit de cineva de la acest minunat minister. Redau intocmai: ...."Suntem nevoiti sa va returnam declaratia fiscala cu rugamintea sa o revedeti si sa faceti corecturile necesare, deoarece nu putem accepta raspunsul dvs. de la rubrica PERSOANE AFLATE IN INTRETINERE unde ati trecut Guvernul, Parlamentul, functionarii administratiei locale, judetene si de stat precum si cateva milioane de tigani".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!