joi, 12 ianuarie 2012

Cred ca ma fac taximetrist...


Cum stateam eu aseara pe balcon si fumam linisit o tigara, opreste un taxi cam la 10 metri in dreapta mea, din care coboara o fata frumoasa pe la 19-20 de ani. Pana aici nimic iesit din comun.

A inceput sa mearga pe jos apropiindu-se de balconul meu, astfel ca am putut observa nestingherit (si datorita intunericului) conversatia ce a urmat. Taximetristul a oprit in dreptul ei si au inceput sa vorbeasca. Pentru ca deschisese geamul pe partea opusa fata de mine nu am auzit decat ce spunea domnisoara, dar a fost suficient sa imi fac o idee. Va redau in continuare exact ce am auzit:

T:.....
D: Nu mai am bani. Am Coborat pentru ca nu mai pot sa va platesc.
T:.....
D: Da, mai am ceva de mers, dar ma descurc.
T:.....
D: Nu e nevoie, merci, lasa ca merg pe jos.
T:.....
D: Nu stiu ce sa zic......nu...nu...lasa ...multumesc, chem pe cienva sa ma ia.
T:.....
D: Nu de asta...dar e tarziu si ma cam grabesc.

Moment in care a inceput sa mearga mai departe. Dupa numai cativa metri, taxiul a oprit din nou langa ea, taximetristul i-a mai spus ceva si nu am mai auzit decat atat: "Ma tii mult? Bine hai ca merg"; s-a urcat in masina si dusa a fost.

Din acest motiv, dar si datorita povestirilor unor prieteni care au fost in trecut taximetristi, , ma gandesc serios sa imi iau un atestat si sa practic macar part-time aceasta meserie, care, iata, iti ofera si astfel de satisfactii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!