marți, 13 aprilie 2010

Marca inregistrata


Ce urmeaza sa va povestesc mi se poate intampla, in mod cert, numai mie.

Aseara cam la aceeasi ora la care scriu acum, ma plictiseam teribil. Mi-am adus aminte de contul meu pe Neogen si am inceput sa rasfoiesc site-ul. Dupa cateva bancuri, am inceput sa rasfoiesc si profilele feminine de pe site sa mai studiez si eu piata. Printre pitzipoance cu soba de teracota in brate, profilul unei tipe mi s-a parut foarte interesant asa ca i-am trimis un mesaj. Pana aici nimic iesit din comun.

Surpriza a venit a doua zi cand ea mi-a raspuns la mesaj si imi spunea, printre altele, ca seman foarte tare cu o persoana de sex feminin pe care o cunoaste ea. Cocalarul din mine a iesit la suprafata si am inceput sa folosesc texte gen "poate e un semn......nu crezi in semne?". Ea foarte calma a zis ca poate e o coincidenta dar sa ii spun totusi cum o cheama pe mama. I-am impartasit acest amanunt si am avut grija sa ii spun ca numele mamei nu o va ajuta cu nimic pentru ca nu am nici o sora, deci nu pot avea nici o legatura cu persoana cu care ma asemana ea.

In urmatorul mesaj pe care mi l-a trimis mi-a spus ca e prea mult sa fie o coincidenta, pentru ca pe langa faptul ca seman leit cu persoana la care facea ea referire este si o coincidenta de nume. Concluzia: este colega de serviciu cu MAMA. Dupa ce mi-a spus si numele firmei nu mai exista nici o indoiala. Dupa cum ar spune fratele meu George: "joac-o p-asta!".

Am sunat-o imediat pe mama sa fiu sigur ca afla intai de la mine si sa nu ii dau ei satisfactia de a-i da vestea. Dupa aia multa caterinca....in special pe seama mea. Si de la ea, si de la mama, si de la colegii de birou carora am apucat sa le povestesc. Am vorbit apoi pe mess dar este foarte ciudat pentru ca eu, cunoscand-o pe mama, stiu ca are obiceiul sa impartaseasca amanunte despre mine, si nu numai lucruri bune, asa ca nu stiu exact ce stie sau nu despre mine domnisoara.

Un lucru este sigur....o perioada buna de timp nu mai am ce cauta pe site-ul respectiv.

Un comentariu:

NetFlash.ro la indemana ta!