luni, 26 aprilie 2010

Din nou in Suceava


Am ajuns din nou in Suceava si am decis ca e cazul sa mai scriu cate ceva. Daca tot sunt aici cred ca trebuie sa va spun ceva ce are macar putin legatura cu orasul in care ma aflu.

Exista un site (trafic.ro) care monitorizeaza numarul de vizitatori de pe majoritatea site-urilor de la noi si ofera pe langa asta si o multime de statistici interesante si care pot fi de ajutor celor care au un site. Una dintre aceste posibilitati este sa vezi ce cautari ale oamenilor pe Google au returnat si site-ul tau.

Am observat ca de ceva vreme cautarea de pe Google care returneaza cel mai frecvent acest blog si, implicit, imi aduce cei mai mult vizitatori este "curve suceava" sau diverse forme derivate ale acesteia. Pana aici nimic deosebit. Ce nu stiu nefericitii care cauta "curve din suceava" si acceseaza cu speranta blogul meu, este ca ajung fix la un articol in care eu spuneam mai demult ca in acest oras nu sunt curve. Imi pare rau baieti va trebui sa le descoperiti in alta parte.

Alte cuvinte cautate de oameni pe Google si care i-au catapultat destul de des pe blogul meu sunt: "despre viol", "ceva scarbos", "fete ieftine" si multe altele in acest gen care imi scapa acum. Probabil asta ar trebui sa spuna ceva despre blogul asta, dar nu stiu ce anume. Merita amintit si un obsedat care a cautat in Google exact asa: "de ce le place femeilor sa li se dea limbi in p...a de catre barbati". Daca omul a avut nevoie de Google sa ii raspunda la intrebarea asta imi dau seama de cate ori a ajuns el sa vada asa ceva de aproape.

Pentru ca m-am distrat foarte tare cu cautarile care au returnat site-ul meu am vrut sa aflu si cele mai cautate cuvinte pe Google din Romania. In top se afla cuvintele "sex", "gigi becali" si "jocuri".

In incheiere vreau sa mentionez ca imi pastrez parerea formata anterior despre orasul Suceava, si anume ca aici prostitutia a fost eradicata cu succes (cel putin cea de strada). Sau poate toate practicantele meseriei au emigrat in Bucuresti!?!

Un comentariu:

NetFlash.ro la indemana ta!