duminică, 11 aprilie 2010

Club Interbelic


Personal: 8;
Preturi: 5;
Calitate: 7;
Cantitate: 6;
Parcare: 2;
Locatie: 6;
Nota Gealapa: 5.7.

In noaptea de inviere am facut ce face orice bun crestin: am fost intr-un club. Cu o seara inainte, o prietena a unei prietene ne-a recomandat Club Interbelic si ni l-a descris ca fiind un club mai mult de rock si destul de ieftin. Cum deja aveau masa rezervata am fost de acord, mai ales ca muzica rock si bautura ieftina se potrivesc de minune.

Odata ajuns in club am avut primul soc: suprafata apartamentului de doua camere in care locuiesc depaseste binisor suprafata clubului respectiv. Era practic un barulet nu foarte reusit. Desi era cat o toaleta ecologica pentru handicapati, nici macar nu era aglomerat. Cand am ajuns la masa am banuit-o pe bunica-mea ca si-a deschis club, pentru ca puteam sa jur ca scaunele alea de lemn sunt ale ei.

In afara de vreo doua melodii nici vorba de rock. Eu cu tricoul meu cu o floare de marijuana eram ca o buruiana intr-un camp cu flori. Lumea se purta la camasi si bluze cu sclipici. Nici o problema. Ne mai ramasese sa ne punem pe baut; bautura ieftina sterge cu buretele multe lucruri. Si asa a fost: o sticla de vodca 210 ron si o cutie de Santal 40 ron. Motiv pentru care dupa ce am terminat sticla de vodca m-am catapultat in Club A care era la doi pasi, sa beneficiez si eu de o muzica acceptabila, si am ras repede 3 pahare de vodca sa imi revin.

Concluzie. Club Interbelic este o cutie de chibrituri pe jumatate goala, muzica 80% pentru femei, fite si preturi demne de un club mai reusit, si unde persoanele care danseaza cel mai mult sunt ospatarii. Este primul club care m-a facut sa gandesc: "mai bine mergeam in Twice". Va recomand sa mergeti acolo doar cand stiti ca ati facut ceva rau si meritati o pedeapsa.

6 comentarii:

  1. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))club a ffiinndd f spatios

    RăspundețiȘtergere
  2. Interbelic este cam cat holul de la intrare in club A

    RăspundețiȘtergere
  3. in primul rand vreau sa subliniez faptul ca interbelic este unul dintre putinele cluburi de pe lipscani in care te poti bucura cu adevarat de bauturi de calitate, preparate de barmani care chiar stiu ce e ala un cocktail. desi spatiul este mic, pentru ca el a fost proiectat ca un bar, nu ca un club, intotdeauna (vineri, sambata) este plin de oameni pe care, se pare, nu ii deranjeaza asa mult acest aspect din moment ce ei continua sa il frecventeze. muzica este buna si variata, asa ca poate multumi deopotriva reprenzentantele sexului feminin cat si pe cei ai sexului masculin. intr'adevar preturile sunt putin cam ridicate dar acest lucru se explica prin calitatea bauturilor si prin dorinta de a selecta putin clientela. in ceea ce priveste vestimentatia, fiecare se imbraca cum ii place, cum se simte bine, si in functie de cum percepe ideea de a iesi in club! ospatarii sunt foarte amabili, iar micile momente pe care le au atunci cand se urca pe bar sunt chiar fun! in opinia mea club interbelic este unul in care poti sa te duci atunci cand esti in cautarea unei bauturi de calitate, a unei muzici bune. la urma urmei fiecare isi face distractia, iar in ceea ce priveste preturile.. obrazul subtire cu cheltuiala se tine! eu ma duc in interbelic cu placere de fiecare data si il recomand cu cea mai mare incredere pentru ca este locul in care gasesti mereu atmosfera! interbelic is the best!

    RăspundețiȘtergere
  4. este jalnic si f scump intradevar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuia sa ma duc saptamana trecuta. Bine ca n-a fost

    RăspundețiȘtergere

NetFlash.ro la indemana ta!