duminică, 7 februarie 2010

Feriti-va de Hitler


Am hotarat sa va mai povestesc cate ceva ca sa invete si altii din greselile mele.

Spre sfarsitul anului trecut urma sa plec in delegatie pentru cateva zile la Alba Iulia, oras in care nu mai fusesem decat in trecere. Ca de fiecare data cand aterizez intr-un oras nou, am intrat repede pe cateva site-uri unde se gasesc femei disponibile sa vad daca am sanse sa imi petrec timpul liber in orasul respectiv intr-un mod cat mai placut. Asa am reusit sa gasesc o femeie care parea foarte interesata sa ma cunoasaca. O doamna respectabila din Cugir (cam 30 km de Alba), in varsta de 45 de ani. Nu fiti foarte socati. Arata foarte bine pentru varsta ei. Nu i-ati fi dat mai mult de 44.

Zilele premergatoare descalecarii mele in Alba Iulia am purtat cateva convorbiri telefonice destul de explicite si cu cateva intrebari bine plasate m-am asigurat ca intr-adevar doamna este dispusa la mai mult decat o iesire la o cafea. Nu aveam de gand sa bat atata drum din Alba pana in Cugir doar pentru o cafea si o discutie banala.

Ajung in Alba Iulia in jurul pranzului si dupa lupte seculare reusesc sa gasesc hotelul, unul dintre cele mai ciudate in care am fost. Receptia era la etajul 2, iar parti din hotel erau in renovare. Singura parte buna era ca si restaurantul tot in renovare se afla, asa ca dimineata micul dejun imi era servit in camera de catre una din receptionere (toate erau foarte frumoase). Am primit camera cu numarul 1, care se afla chiar in fata receptiei. Dupa me m-am facut comod am sunat-o pe ardeleanca mea batrana sa stabilim ora la care sa ne vedem si ne-am hotarat sa fie ora 20.00 Aveam cateva ore pana atunci, de mancat mancasem, asa ca am zis ca cel mai bine este sa ma odihnesc si sa imi conserv energia pentru noaptea care urmeaza.

Dupa vreo 30 de minute, aud cheia in usa si ma trezesc in camera cu receptionera. Mi-a zis ca ma doreste de cand m-a vazut si ne-am tras-o ca apucatii. Asta ar fi fost varianta ideala. Din pacate blonda uitase ca m-a cazat si venise sa verifice daca functioneaza caloriferul pentru ca urma sa vina un client (eu). I-am zis sa nu fie timida si sa intre, iar pana la urma la insistentele mele ne-am tras-o fugar. Nu, nici asta nu s-a intamplat desi mi-ar fi placut. Desi am incercat cateva texte subtile nu am avut nici cel mai mic succes. Ca sa nu imi stric moralul inainte de marea intalnire, am preferat sa cred ca nu a priceput subtilitatile pentru ca era blonda.

Intr-un final s-a facut si ora plecarii catre intalnirea mea cu destinul (prea dramatic nu?). Intreb la receptie pana la ce ora am voie sa primesc vizitatori (just in case). Mi se raspunde ca indiferent de ora asa ca plec multumit. Probabil asta se datora faptului ca ocupam singur o camera dubla. Trebuia sa mai vina un coleg separat asa ca si cazarea am facut-o separat.
Ajung in Cugir la locul de intalnire stabilit. O parcare foarte romantica a unui supermarket Plus. Ajunge si ea, se urca in masina si incepem sa ne cunoastem. Aflu ca nu putem merge la ea din cauza sotului. Ne-a mai ramas sa mergem la mine la hotel in Alba Iulia. Am reusit sa o conving doar dupa ce i-am promis ca o aduc si inapoi.

Tipic pentru mine......nu a mers totul chiar ca uns. Drumul spre hotel ar fi trebuit sa dureze undeva in jur de 30 de minute, dar a durat de 3 ori mai mult pentru ca nu stiu ce dracu se intamplase pe drum pana sa ma intorc eu. Asa ca am avut timp sa vorbim si sa spargem gheata. A venit si urmatoarea intrebare: nu te gandesti ca am aceeasi varsta ca mama ta? Am anticipat intrebarea asta inca de la prima discutie telefonica, asa ca am avut timp sa imi elaborez un raspuns. I-am explicat ca mama nu ma atrage sexual nu pentru ca are o anumita varsta ci pentru ca este mama si chiar daca avea 25 de ani (lucru fizic imposibil) tot nu as fi putut sa ma uit la ea in felul asta pentru ca este mama. Cam asta ar fi raspunsul pe scurt.Ei i-am prezentat o varianta mai pompoasa. A fost multumita de raspuns si am depasit momentul. Ii anticipasem multe dintre intrebari, asa ca aveam raspunsurile pregatite si asta m-a facut sa par un tip sigur pe mine si sofisticat (nu ca nu as fi asa). Era vizibil ca ii placea asta.

Ajungem la hotel si, pentru ca nu era holul luminat, a durat ceva pana am nimerit sa deschid usa. Prin urmare, receptionera tanara si furmoasa a putut sa o admire pe tipa mea nu chiar atat de tanara si sa zambeasca cu subinteles.

Intram in camera, aprind lumina, dau drumul la televizor si o servesc pe iubita mea de ocazie cu ceva de baut. Dupa vreo 20 de minute de discutii devenim tandri unul cu celalalt, apoi brusc ne pierdem controlul si incepe "marea batalie", fara sa mai am timp sa sting lumina sau televizorul. Eram destul de galagiosi asa ca in curand din camera vecina a inceput sa bata cineva in perete. Ma interesa foarte putin spre deloc. Intr-un timp relativ scurt, spre surprinderea mea (si a ei cred), a avut orgasm......puternic. Nu mananc rahat.....eu nici macar nu ma asteptam la asta, dar probabil ca nu mai avusese activitate de ceva vreme si asta mi-a usurat misiunea. Nimic nu e mai placut decat sa iti fumezi tigara de dupa si sa privesti partenera in pat revenindu-si dupa un orgasm. Mandria mea era cu atat mai mare avand in vedere varsta ei. Apoi am auzit cuvintele "ce bine m-ai facut, nu ma steptam". Va dati seama ca dupa asta ma credeam cel putin un semizeu.

Dupa o mica pauza ne-am apucat din nou de treaba. Probabil ca ea simtea nevoia sa ma rasplateasca pentru prestatia de mai devreme astfel incat a decis sa imi fac sex oral. Minunat....totul era perfect pana acum. Singura problema a fost ca uitasem televizorul aprins si in timp ce ea isi dadea tot interesul, mi-a fugit pentru o clipa privirea la televizor. Documentar despre nazisti. Mi-am pierdut concentrarea pentru cateva secunde, timp in care l-am privit pe Hitler cum ii gaza pe unii. Am descoperit ca Hitler este moartea pasiunii si ca nu ma excita deloc, ba dimpotriva taie cheful. Cand vezi o adunatura de evrei dezbracati care mor este posibil sa iti piara vlaga. Ea a inceput sa imi bage textele alea nesuferite: se mai intampla, e ceva normal, sa nu faci un complex din asta. I-am explicat ca nu am nici o problema sau complex si i-am zis sa ma lase sa sting televizorul si o sa se rezolve tot. Am oprit holocaustul dupa care m-am bucurat de cel mai bun sex oral din viata mea. De atata placere ma zvarcoleam in pat tinandu-ma de perne, miscare asemanatoare cu felul in care facea ea mai devreme.

Dupa un dush plin de activitati si el, a venit si ora sa o duc acasa. Deja trecusera vreo 3 ore de cand era la mine si a doua zi amandoi urma sa mergem la serviciu. Ajungem in Cugir si ma invita la o cafea. Am intrebat-o ce o sa zica sotul ei si mi-a raspuns ca doarme. Pentru ca nu mai am conditia fizica din tinerete si nu ma mai pot baza pe sprint in caz de probleme, am refuzat. De atunci pastram legatura si abia astept sa mai ajung in zona aia.

Pe drumul de intoarcere mi-am sunat colegul sa vad daca a ajuns cu bine. Am aflat ca el era cazat in camera vecina si batea in perete. Cica vroia sa ma ajute sa imi gasesc ritmul. Glume. Mi-a zis ca daca tot l-am tinut treaz pana la ora aia as putea macar sa iau ceva de baut. M-am prezentat la el in camera cu doua baxuri de bere si nu m-a lasat pana nu i-am povestit tot. Ce-i drept nu a trebuit sa insiste prea mult.

Avand in vedere ca asta se intampla in aceeasi saptamana in care mi s-au pus carceii aia despre care v-am povestit aici, si pe drumul dintre Cluj si Alba un echipaj de politie in loc sa imi ia permisul mi l-au dat inapoi fara sa ia nici macar spaga, doar ca sa imi dovedeasca mie ca ardelenii sunt baieti buni, pot spune ca am avut o saptamana excelenta. Zeul rahatului era, probabil, in concediu.

Nici nu mi-am dat seama cand am scris atat de mult. Dupa textul asta urias, din pacate, morala e slabuta: inainte de activitati erotice stingeti televizorul. Nici nu va distrage atentia si mai salvati si planeta (stiti voi....incalzirea globala....consumul de energie).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!