duminică, 21 februarie 2010

"E greu sa gasesti un mix bun"


Se spune ca atunci cand combini bauturile iese rau. In mare parte este adevarat. Daca bei bere dupa vin, vodca dupa bere si asa mai departe probabil ca nu o sa simti nimic. Exista, insa, si anumite combinatii care iti taie picioarele. Difera de la om la om, asa ca pot sa va spun ce m-a rupt pe mine in doua.

Eram la mare, candva in vremea liceului, si una dintre fetele din gasca (mai mare ca noi) trebuia sa se intalneasca cu niste colegi de serviciu. Nu vroia sa mearga singura si m-a rugat pe mine sa vin cu ea. Initial nu ma incanta ideea dar, stiindu-mi punctele slabe (din vremurile alea), m-a convins. A fost suficient sa imi spuna ca "dau ei de baut". Dupa cateva beri baute ziua, si mai multe bauturi seara cu prietenii (gasisem un coniac demential de bun), m-am prezentat pentru un desert lichid si la terasa cu pricina, gata ametit.

Dupa vreo doua beri, prietena mea (care nu are nici ea toata tigla pe casa) a avut geniala idee sa imi toarne niste gin in paharul de bere. Nici nu mai stiu daca m-am obosit sa o mai intreb de ce. Stiu doar ca a rezultat o bautura oribila la gust, dar m-am gandit ca e pacat sa irosesc un draft de bere aproape plin, asa ca am consumat in continuare. Nu cred ca au trecut 15 minute din momentul in care am terminat paharul, cand am simtit subit nevoie sa regurgitez. M-am scuzat ca trebuie sa merg pana la baie ca fac pe mine, de parca nu stiau toti cat de rupt eram si de ce mergeam eu, de fapt, la baie.

Drumul pana la WC a fost una dintre aventurile vietii mele. Nu stiu daca a avut cineva privilegiul sa paseasca intr-o toaleta de la terasa Radio Vacanata din Costinesti. Daca nu, va spun eu. Este o experienta unica. Un amestec de arome si miresme unice, o podea umeda, colorata si alunecoasa (peste ani urma sa calc si descult pe aici). Un paradis, ce mai.

Dupa ce mi-am adunat toate fortele ramase pentru a urina in interiorul wc-ului, a venit si inevitabila senzatie de stare de voma, grabita de atmosfera care ma inconjura. Sprijinit de pereti am inceput sa torn si pe gura si cred ca si pe nas, pana cand am simtit, brusc, ca mi se inmoaie genunchii si nu mai pot sta in picioare prea mult. Cum deciziile luate in criza de timp sunt punctul meu forte, iata ce am decis ca trebuie facut.

In primul rand am incuiat usa. Nu vroiam sa ma deranjeze nimeni. Am bagat vederea cu infrarosu si am ajuns la concluzia ca podeaua este mult prea murdara chiar si pentru mine si nu ma pot odihni pe jos. Toaleta nu avea capac, iar vasul de portelan avea prea multe nuante de galben ca sa reprezinte o solutie viabila. Salvarea a venit de la cosul de gunoi, care avea un capac de plastic imaculat. Era gri, in forma de V si de dimensiuni medii (asta pentru cei obsedati de detalii). Am rupt respectivul capac, l-am pus in coltul cel mai indepartat de WC si m-am asezat cu gandul sa stau cateva minute sa imi trag sufletul si apoi sa revin la masa.

Urmatorul lucru pe care mi-l amintesc este unul din tipii de la masa cocotat pe usa de la baie incercand sa o deschida. Se pare ca am adormit si se facuse ora inchiderii. Evident ca nu am mai dat ochii cu respectivii. As fi putut sa ma supar pe prietena mea buna, al carui nume nu vreau sa il fac public (sa o numim.....nu stiu...Claudia) ca nu m-a cautat mai devreme, ca nu a interesat-o unde am disparut si ca poate patisem ceva si pe ea o durea fix intre fese, dar nu m-am suparat pentru ca am avut parte de un somn chiar linistitor. Nu va puteti imagina ce sentimente de nostalgie ma incearca de fiecare data cand trec pe acolo.

Concluzia: bere + gin = somn usor (pentru mine). Bauturile trebuiesc baute pe rand, nu in acelasi timp.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!