miercuri, 3 februarie 2010

C.S.I. Bucuresti


V-am povestit zilele trecute despre cum mi-a fost sparta masina si am promis sa revin cu un articol exclusiv despre modul in care politia s-a ocupat de reclamatia mea.

Asadar doua zi dupa ce am gasit masina sparta, contrar a tot ceea ce cred eu despre politie , nu stiu ce m-a determinat sa ma hotarasc sa sun totusi si sa reclam cele intamplate. Pun mana pe telefon si apelez 112. Imi raspunde o doamna cu o voce demna de "Atentie se inchid usile" care dupa vreo 2 minute ma plaseaza la politie. Dupa ce a sunat telefonul de acolo ceva peste un minut, intr-un final raspunde si un politist cu un "Alo politia" spus pe un ton care mi-a dt de inteles ca l-am intrerupt de la ceva foarte important (probabil era pe val la septica). Dupa ce mi-a pus exact aceleasi intrebari ca si doamna dinainte mi-a zis sa nu ma misc de unde sunt ca vine un echipaj imediat. I-am spus ca ideal ar fi sa ma misc pentru ca vorbesc din casa de la caldura nu de langa masina.

Echipajul a ajuns intr-adevar dupa cca. 5 minute. Au iesit din masina cu aere de Sherlock Holmes. Unul dintre ei balanganea gratios un pulan. Au dat doua ture in jurul masinii, mi-au pus cateva intrebari, le-am povestit ce si cum i-ar prima lor concluzie a fost ca este posibil ca eu sa imi fi spart singur luneta ca sa iau banii pe CASCO sau ceva. Le-am zis ca nu este exclus, dar singura problema este ca eu nu am CASCO. Am deschis o portiera din spate sa le arat bata de baseball pe care am gasit-o acolo si le-am zis exact asa: "nu am atins-o pentru ca nu am vrut sa compromit probele". Apoi abia ma abtineam sa nu rad. In timp ce imi explicau ce trebuie sa fac au primit un apel prin statie si au zbughit-o dupa ce mi-au zis sa merg la sectie ca o sa ma astepte cineva acolo.

Asta am si facut. Dupa 10 minute am plecat usurel spre sectie. Cand am ajuns acolo i-am gasit si pe cei doi agenti (ca altfel nu pot sa le spun). Dupa ce s-a prefacut timp de 5 minute ca il cauta pe cel care trebuie sa imi ia declaratia, unul dintre ei mi-a spus spasit ca respectivul este pe teren si ca trebuie sa astept cam 20 de minute. I-am zis ca am tot timpul iar el m-a condus la etajul doi si mi-a zis sa iau loc pe un scaun, care cred ca este mai batran decat parintii mei, si sa il astept pe colegul lui cu mustata.

Dupa un timp au aparut doi agenti si doi jandarmi impreuna cu doua ciori imense, una dintre ele incatusata, si intra intr-un birou. Dupa cinci minute un politist si un jandarm ies impreuna cu cioara (de data asta fara catuse) sa fumeze toti trei o tigara. Au inceput sa ii explice inaripatului cam cat de aproape a fost sa fie impuscat. Dupa ce au terminat tigarile au intrat inapoi in birou unde au mai stat cam 10 minute si apoi ambele zburatoare au plecat vesele.

Dupa vreo ora, timp in care am sudat tigarile, a aparut si mustaciosul pe care il asteptam doar ca sa imi zica sa il mai astept putin. Intr-un final m-a intrebat daca chiar vreau sa fac plangere si apoi m-a dus la alt coleg de-al lui. Dupa ce le-am explicat ca nu am dusmani in bloc, nu am blocat pe nimeni in parcare si alte idei de-ale lor, a inceput sa imi dicteze declaratia si plangerea penala. Mi-a zis sa scriu ca banuiesc ca un vecin invidios ca eu imi parchez in parcare atat masina mea cat si cea de serviciu ar fi autorul. Daca as da chiar toate detaliile discutiei as scrie un mic roman asa ca trec peste. Dupa ce am terminat de scris hai sa il luam pe ala care trebuia sa ia apmrente.

Apare unu' mai gras ca mine cu un geamantan din ala de armata. Ajungem la masina si se pune pe treaba. Atat de gras era incat a avut probleme serioase sa isi puna manusile de cauciuc. Dupa ce le-am zis si astora ca nu am compromis probele mi-au jegarit toata bancheta din spate cu un praf negru doar ca sa imi spuna ca nu este nici o amprenta pe bata respectiva. Au facut niste poze si mi-au zis sa intreb prin vecini daca au vazut ceva, daca stiu de vreun scandal prin zona. Le-am spus ca nu vreau sa fiu impertinent dar asta e treaba lor.

Toata distractia a durat cam 3 ore. Am ajuns la politie ziua si am plecat noaptea. Sunt constient ca nu o sa il prinda pe ala nici daca le bate la usa. Numai cand ma gandesc ca pe ala care se ocupa de cazul meu il cheama Ceausescu.......imi dau seama cam ce sanse am sa vad vreun rezultat. Politia Romana - Siguranta si incredere.

2 comentarii:

  1. Fuck them!Mie mi-au incercat sa-mi fure o masina si mi-au spart alta masina si tot nu i-am sunat, pentru ca sunt niste incopetenti
    si deci...

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine m-au ajutat o singura data sa il bat pe unu intr-o discoteca pentru ca aman2 politisti erau betzi...deci... da politia romana siguranta si incredere

    RăspundețiȘtergere

NetFlash.ro la indemana ta!