luni, 8 martie 2010

Azi am sarbatorit femeile......din nou


Azi trece si 8 Martie. Alta zi inventata de cucoane plictisite care au vrut sa tortureze barbatii. In stanga aveti propunerea mea de cadou (click si se mareste). Macar azi a nins. Asta ar trebui interpretat ca un semn divin ca nu e in regula sa sarbatorim atat de des femeile. In fond si la urma urmei, ele au aparut doar pentru ca se plictisea Adam, asa ca Dumnezeu i-a facut o jucarie. Logic ar fi ca femeile sa nu aiba alt scop decat acela de a ne amuza si a ne binedispune. Asa se intampla lucrurile? Bineinteles ca nu. Exact ca in filmele de groaza cand robotii sau alte creatii ale oamenilor o iau razna si preiau controlul, asa se intampla si in zilele noastre. Femeile ne-au asuprit si conduc lumea. Indiferent ce mi-ati spune, sunt convins ca asta este adevarul.

Exista si o categorie mica de femei care merita apreciate (in afara de mamele noastre). Cele care sunt 100% sincere si isi recunosc deschis defectele: da sunt curva, da sunt materialista, da sunt a dracu dar nu ai ce sa imi faci. Nu toate au "calitatile" enumerate mai devreme dar macar de la ele stim la ce sa ne asteptam. Majoritatea, din pacate, au o personalitate duplicitara care ne macina psihic. Daca le cumperi ceva iti spun ca nu trebuia sa te deranjeazi, nu era nevoie etc. In schimb, daca faci imprudenta sa nu ii cumperi nimic cu ocazia vreunei zile din astea inchinate in cinstea ei, daca nu pe loc, cu siguranta la urmatoarea ta greseala va aduce in discutie si faptul ca nu i-ai luat nimic cu ocazia.......; "nici macar o floare".

Mai avem totusi o speranta. In 99% din filmele de care va vorbeam, binele reuseste sa invinga intr-un final. Poate, intr-o zi, vom reusi sa fim macar egali cu femeile.

In alta ordine de idei, azi la munca, m-am numarat printre cei care au trebuit sa se duca sa cumpere diverse pentru femeile din firma. A fost modul nostru de a ne arata aprecierea, dragostea si respectul pe care le purtam acestor fiinte delicate care ne completeaza si fara de care noi, barbatii, nu am fi nimic (daca vreau pot sa scriu si frumos). Eu am nimerit la cofetarie. Traiam cu falsa impresie ca s-a cam dus vremea cofetariilor, ca nimeni nu le mai calca pragul de cand cu hipermarketurile si ca cei care isi deschid astfel de afaceri sunt doar niste bieti nostalgici. Ei bine, pentru a cumpara cateva torturi am stat la o coada de cel putin 50 de persoane. Unde este aglomeratie este si scandal. Nu imi inchipuiam cate cuvinte grele se pot arunca pentru o amandina. Cele doua savarine care mai erau in vitrina erau mai atent supravegheate decat seiful bancii nationale. In momentul cand cineva le-a cumparat s-a auzit un oftat lung, in genul celor care se aud pe stadioane cand se rateaza. Nu sunt sigur, dar cred ca am vazut si o lacrima la cineva.

Intre timp, ninsoarea s-a transformat in viscol si ma crispez cand ma gandesc cum o sa se circule maine. Pentru final o urare pentru cei carora ziua de 8 Martie le-a dat dureri de cap. Va doresc sa va tratati migrenele ca in poza de mai jos.

Un comentariu:

  1. defect sau dalitate?sau si si?prea sincera,prea directa si mai nou am descoperit...ca nu ma cunosc aproape deloc.a..uitam.8 martie,25 nov,1 mart.14 febr,xy......etc conteaza?simple ...etichete,puse de noi,oamenii.la fel si eticheta timp

    RăspundețiȘtergere

NetFlash.ro la indemana ta!