luni, 29 martie 2010

Super oferta


Duminica, incercand sa gasesc o spalatorie auto la care sa nu astept doua ore sa imi spal masina de serviciu, am reusit sa descopar una unde nu este nici aglomeratie, programul este non-stop si unde au si o super oferta. In intervalul orar 22.00 - 08.00 pretul unei spalari interior-exterior este de 1 RON. Da este scris corect.

La fel de neincrezator cum probabil sunteti si voi acum, am vrut sa verific oferta in seara asta pe propria mea masina. Astfel ca la 22.45 am ajuns la spalatorie unde nu era nici un alt client. Dupa ce am batut in geam si am reusit sa trezesc unul din baieti, i-am spus ce vreau si s-a apucat de treaba. Nu am fost niciodata asa de multumit cum am fost in seara asta cand am vazut cum se ocupa de masina. Exteriorul a fost spalat, practic, de doua ori. Iar la interior daca mai frecau mult ma lasau fara tapiterie. Foarte incantat, ma pregatisem sa ii dau respectivului in jur de 20 de lei, in ciuda ofertei, doar pentru ca mi s-a parut ca a spalat la ea chiar mai mult decat era nevoie.

Dupa ce a terminat, l-am intrebat formal "cat face", asteptandu-ma sa imi spuna "1 leu" si eu sa il surprind placut cu spaga destul de mare pe care aveam de gand sa i-o ofer. Surpriza mea a fost ca intunecatul mi-a cerut 25 de lei. L-am intrebat cum e cu afisul ala mare pe care scrie ca pretul este de un leu. Cica nu mai era valabil. I-am zis ca in cazul asta vreau bon stampilat, moment in care a inceput sa se balbaie si sa ingaime ca de fapt e un leu dar are nevoie de bani, ca familia, copiii, nevasta etc. Pana la urma i-am lasat niste bani dar nu cat aveam de gand initial. L-am depunctat pentru tupeu.

Pentru cei interesati, spalatoria cu pricina se gaseste in cartierul Baicului, langa bariera. Nu e chiar ca in poza de mai sus, dar totusi...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!