luni, 10 mai 2010

"N-o lua Ioane ca-i saraca...."


De ieri am intrat, oficial, in "showbiz". La rugamintea unui amic am participat la filmarea unor spoturi. Cele 10 ore petrecute la Buftea au fost impartite pentru mine, astfel: o ora am filmat, vreo doua m-am plictisit, cinci minute am mancat, inca cinci minute am fost la toaleta iar restul de sase ore si 50 de minute caterinca pura.

Ploaie, frig, foame. Cam asta a fost atmosfera in majoritatea timpului. Cu toate astea toate lumea a fost vesela si nimeni nu a comentat. Ne-am indopat de sucuri si crantanele, am mancat undeva la mijlocul zilei, iar in rest ne-am granit cu .....arta.....si acterinca. Pentru ca toti actorii erau amatori au aparut in mod logic gafele care au contribuit si ele la intretinerea atmosferei.

Pentru rolul din prima sceneta, subsemnatul va fi nominalizat la premiile Oscar, pentru: cel mai frumos varf de adidas, cel mai original genunchi si cel mai putin important rol super-secundar dintr-un film. Impresionati fiind de evolutia mea din aceasta prima sceneta, pentru al doilea spot am primit rolul de "ajutor de smecher" si chiar mi-au dat trei cuvinte si mi-au dat voie sa invart o roata de bicicleta. Observand ca sunt pe val si cariera mea este in plina ascensiune, "tarantino" al nostru impreuna cu echipa, au decis ca in cel de-al treilea filmulet nu exista altcineva in lumea asta demn de rolul principal in afara de mine. A fost foarte usor sa memorez textul, pentru ca nu am avut nici o replica, si mi-au zis sa fiu derutat, nehotarat, indecis....deci sa ma port natural. Era sa uit. Trebuia sa mai fac ceva foarte important: sa transpir. Vazand cat de artistic am transpirat va anunt ca daca aveti nevoie pentru nunti, petreceri sau priveghi de cineva a carui fata sa asude afectata...ala sunt eu. La cerere transpir si 3D, dar va costa.

Avand in vedere ca dotarile tehnice au reprezentat doar strictul necesar si nimic in plus, vremea a fost capricioasa, unele obiecte de recuzita au inceput sa se dezmebreze si intr-un platou ploua aproape ca afara, cred ca ne-am descurcat admirabil. Cu cativa oameni bine pregatiti, entuziasti cu recuzita mai adusa de acasa, mai gasita pe la Buftea au iesit cateva clipuri foarte amuzante. Sunt convins ca atunci cand vor fi montate si editate corespunzator vor arata binisor.

Ca si concluzie trebuie sa va spun ca acum, de fiecare data cand ma mai intreaba cineva cu ce ma ocup o sa spun "momentan actor, in viitor mare actor", si acum, odata cu debutul meu, am de gand sa mi-o trag cu toate iubitele lui Catalin Botezatu. Am zis.

3 comentarii:

  1. Ce sa zic, am facut foamea si am degerat... dar asa e viata de actor :p. Abia astept sa vad spoturile... "Ia-o ca e garantata" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Arta cere sacrificii. Nu aici ar fi fost vorba de arta... Am zis! "Tarantino F. Ghiocel"

    RăspundețiȘtergere
  3. http://iqads.ro/tv.read.php?id=11665#

    RăspundețiȘtergere

NetFlash.ro la indemana ta!