miercuri, 5 mai 2010

5 mai - Ziua barbatului


Astazi, 5 mai, se sarbatoreste (cica) ziua barbatului. Se vrea sa fie o replica la ziua femeii. Aceasta initiativa este in mod clar esuata pentru ca eu am observat cateva diferente intre cele doua "sarbatori".

Prima diferenta este ca de 1 si 8 martie femeile asteapta sa fie rafatate si coplesite de flori si cadouri in timp ce azi, de "ziua barbatului", 3 femei mi-au zis ca ar trebui sa ma simt si sa le fac cinste, asa ca de ziua mea.

A doua diferenta pe care am observat-o este urmatoarea: in martie barbatii le ofera femeilor flori si cadouri care mai de care mai fine, dragute si consistente in timp ce astazi, la serviciu, colegele de departament ne-au facut cadou cate o bere. Nu cantitatea cadoului deranjeaza ci calitatea. La prima vedere a parut un gest dragut dar, analizand mai atent, iti dai seama care este parerea femeilor despre barbati. Si daca ma gandesc ca pe langa bere am primit si bomboane de ciocolata realizez ca de fapt gestul lor a fost unul malefic si nicidecum dragut, pentru ca stim cu totii ce efect are ciocolata combinata cu berea.

Inainte de ziua femeii orasul se agita, apar tarabe si produse dedicate exclusiv acestei zile, orasul freamata de barbati disperati sa gaseasca un cadou nu perfect ci suficient de bun incat ea sa nu aiba ce comenta. Concerte speciale, spectacole de streaptease, vedete masculine care apar la tv cu mesaje speciale etc. Inainte de ziua barbatului nimic. Nu am vazut nici tarabe cu produse exclusiv masculine, nici vreun megashow de streaptease si nici pe Bianca lu' Bote pe TV surandu-mi "la multi ani". Observam cine sunt de fapt fiintele mai grijulii, mai atente, mai delicate.

Sunt de parere ca ziua barbatului a fost inventata, contrar a ceea ce se crede, tot de o femeie. Ele, speriate ca animalele se prind ca sunt sarbatorite excesiv si li se ofera prea multe fara sa dea nimic inapoi, au intrunit CSM (Consiliul Suprem al Muierilor). Acolo dupa dezbateri aprige una dintre ele a propus sa li se ofere la misto si barbatilor ziua lor, dar cu foarte mare grija sa se implementeze ideea ca de ziua lor fraierii trebuie sa faca cinste, nu sa primeasca vreun cadou, astfel incat tot ele sa aiba de castigat si noi sa nu putem comenta nimic.

Concluzia e clara. Femeile sunt malefice si ne controleaza viata, dar numai pentru ca le lasam noi (in marinimia noastra). Si pentru ca facem asta si le toleram toate excesele, defectele, crizele si toate lucrurile la care nu se pricep meritam intr-adevar o zi a barbatului. Una adevarata. La multi ani!.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!