marți, 29 decembrie 2009

Organizarea la romani


Dupa o zi de rahat in care am stat mai mult pe drumuri decat ar fi trebuit pe la 8.30 seara merg la cativa prieteni din Voluntari (comuna marginasa a Bucurestiului - oricat le-ar placea lor sa spuna ca sunt oras). Ma credeti sau nu toti cei trei prieteni din comuna respectiva sunt fete.....trist este ca sunt doar prietene bune si atat.
Dupa vreo doua ore de vorbit despre nimic si putina cearta (multe fete intr-un spatiu mic = inevitabil certuri mai mici sau mai mari) ma hotarasc sa merg acasa cu gandul sa dorm. Mergeam eu asa linistit, nici macar nu ma grabeam, si am parte de o surpriza: imediat dupa podul de la intrare in Bucuresti tramvai deraiat........dar deraiat intr-un mare fel astfel incat a blocat ambele benzi de pe sensul meu de mers. Dupa coada de masini estimez ca se intamplase de vreo 10 minute nu mai mult. Ma asez frumos la coada gandindu-ma naiv ca trebuie sa apara un echipaj sa dirijeze circulatia si sa ne faca si noua loc pe sensul celalt de mers.
Dupa inca vreo 10 minute m-am trezit si eu la realitate si alaturi de alti soferi am intors si am facut un slalom inapoi ....pe contrasens bineinteles, printre masinile care se adunasera deja in numar mare in spate. Am evaluat situatia si mi-am dat seama ca nu am cum sa urc podul inapoi (pe mijlocul drumului este o bordura de neam prost) si am facut ce am vazut ca fac mai multi soferi am luat-o pe singura straduta care era la indemana convins fiind ca o sa ma scoata in sos Andronache (sosea paralela cu sos Colentina pe care ma aflam). Bineinteles ca nu a fost asa.......am nimerit pe interzis.....pe sub pod unde se facuse deja un mic ambuteiaj din cauza masinilor care aveau tupeul sa circule regulamentar. In aceasta faza aveam atat in fata cat si in spate un numar considerabil de masini.
Dupa ce ocolesc tot podul pe interzis, resemnat ca va trebui sa ocolesc foarte mult, vad doi temerari soferi in fata mea cum o iau pe contrasens pe sos Colentina. Imi zic ce dreaq eu sunt mai prost? Cu siguranta o sa fim multi nu ne zice nimeni nimic (eram din nou naiv si ma gandeam ca in fata unde era tramvaiul ala deraiat e vreun echipaj de la circulatie). Dupa vreo 100 de metri cei doi din fata mea fac stanga pe o straduta....am crezut logic astia ai dreaq stiu ei vreo varianta si ma iau dupa ei.....bineinteles pe interzis. Mai mult decat atat stradutele pe care urma sa merg nu numai ca nu erau asfaltate dar cred ca riveranii (pentru blonde....cei care locuiesc pe strazile respective) cred ca au sapat dupa petrol sau ceva.....erau gauri cat toata strada, pline de apa si adanci cam cat sa se inece un copil de gradinita. In faza asta mai ramasesem doar cei doi din fata mea si idiotul de mine care mersesem orbeste dupa ei.
Dupa ce am facut dreapa pe inca un interzis unde credeti ca am iesit? da la 20 de metri de tramvaiul deraiat. Ne strecuram noi printre doua din tramvaiele care se adunasera acolo si reusim sa trecem. Au trecut cu totul cam 40 de minute si nici urma de vreun politist. Dupa inca 3 minute de mers avantat ne intalnim cu un echipaj care se indrepta spre accident la pas...si care nici macar nu erau de la circulatie. Dupa inca alte cateva sute de metri un echipaj de la circulatie care ce face?....a blocat o banda pe sensul meu de mers si au pus un semn de "Accident" si au imprejmuit un spatiu in care nu stiu daca intra mai mult de o masina si in care nu se afla nimic........nu masina ......nu urme de frane........nu sange....nu vreun bocanc zburat.....vreun membru al cuiva....absolut nimic. unul dintre ei vorbea la telefon iar celalt fuma si bineinteles ca nu era nimeni retinut.....erau doar ei doi......baciul moldovean si cel ungurean. Tot timpul asta ei se aflau la 3 minute de un tramvai deraiat si i-a durut fix in sapca lor de politisti.

Asta nu e tot. Plin de nervi nu mai aveam chef sa dorm si am facut ce face orice om responsabil cand vrea sa scape de stres.......m-am dus la curve. O sun pe una dintre fetele vesele la cere ma duc de obicei, stabilesc cu ea sa ne vedem pentru un scurt (pt virgini scurt = sex oral) si ajung la destinatie ii dau banii si se apuca sa suga. Eu stiam ca are tehnica si ca se pricepe motiv pentru care o si aveam in agenda telefonului.......curata, ieftina si stie meserie....model de curva ideala. Nu mai fusesem la ea de vreo jumatate de an.....tehnica era la fel de buna......miscarile erau cum mi le aminteam....dar era ceva nelalocul lui......ma zgaria....La inceput am zis "pula mea, asta e" dar dupa ce a inceput sa ma zgarie in asa hal incat aveam impresia ca o am prinsa in fermoar si fermoarul se deschide si se inchide repetat nu am mai suportat si i-am zis: "ce pula mea ca tu parca nu zgariai". Mai bine nu intrebam....am primit explicatia: "stiu dar acum vreo luna mi-a cazut un dinte......"
In timp ce ea continua cu explicatiile eu nu stiam daca sa rad sau sa ma apuc sa o injur asa ca i-am dat doua variante: "ori te dezbraci acum si te fut ori continui sa ma sugi dar daca vad vreo urma, vreo zgarietura sau orice alt semn te bat pana iti mai scot un dinte". Fata a ales varianta mai sigura; s-a pus capra si pana am terminat cred ca am si injurat-o de vreo 2-3 ori doar pentru ca simteam ca am dreptul sa o fac.
La sfarsit i-am sters numarul de telefon si i-am zis sa ma sune ea cand isi pune dinti.

Cand credeti ca aveti o zi de cacat intrati pe blogul asta si s-ar putea sa descoperiti ca eu am o zi mai de cacat decat voi. Tot timpul te simti mai bine cand vezi ca unuia ii merge mai rau decat tie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!