Mai jos gasiti amilul trimis catre adresa lor de reclamatii in care explic cu lux de amanunte incidentul.
PS: daca mai aveti si voi astfel de globuri poate le punem la comun si facem un brad special pentru ei.
Buna ziua,
Numele meu este XXXXXX XXXXXX si sunt un client fidel al
magazinelor Douglas. Desi frecventa cu care cumpar din magazinele dvs. nu este
cea mai mare, atunci cand o fac suma pe care o cheltui in magazinele dvs. nu
este deloc neglijabila.
Si eu lucrez in vanzari si stiu ce important este un
customer service bun si acesta este lucrul pe care il apreciam cel mai mult si
in magzinele dvs. Personalul era intotdeauna amabil si obiceiul pe care il
aveti de acorda mici cadouri celor care cumpara de o anumita suma este un gest
frumos. Nu conteaza atat produsele oferite (eu desi sunt barbat, am primit
aproape de fiecare data cosmetice destinate doamnelor), cat gestul in sine care
ma facea sa cred ca exista o oarecare apreciere pentru client.
Din pacate la vizita mea de saptamana trecuta in magazinul
dvs. Din Promenada Mall, am inteles ca acest gest care va diferentia cumva de
alte magazine de gen, este pentru dvs. doar un mod de a elibera niste
spatiu in depozit. Repriza mea de shopping a decurs ca de fiecare data si
personalul din magazine a fost la fel de amabil cum ma asteptam, ba chiar au
considerat necesar sa ma “recompenseze” cu cateva cadouri pentru cumparaturile
mele. Astfel, pe langa cele patru parfumuri achizitionate, mi-au pus in punga si
doua cutii misterioase. Pentru ca atunci cand primim cadouri, indiferent de
varsta, avem aceeasi curiozitate din copilarie, am deschis cele doua cutii
imediat ce am ajuns la masina.
In prima, am descoperit un glob urias si m-am gandit ca e in
ton cu perioada din an in care suntem, dar cand l-am studiat mai atent, am
observant ca este inscriptionat cu anul 2013. Probabil ar trebui sa merg
linistit acasa si sa il pun in pom fericit si mandru ca scrie Gucci pe el, nu?
In a doua cutie surpriza a fost chiar mai mare pentru ca era goala. Dupa forma
si dimensiunea suportului din interior cred ca acolo ar fi trebuit sa fie tot
globuri, trei la numar, probabil tot din 2013, sau 2014 daca eram norocos.
Atasat acestui email veti gasi si acteva poze in sprijinul celor relatate de
mine.
Dintr-o data nu mai sunt clientul dvs. Multumit si inca ma
mai gandesc daca voi fi clentul dvs. Vreodata.
Imi inchipui si care va fi reactia dvs. La mailul meu. Tin
sa va spun ca nu doresc sa primesc vreo compensatie in urma reclamatiei mele,
asa ca va puteti linisti din acest punct de vedere. Am considerat doar ca este
datoria mea mea sa va aduc la cunostiinta aceste scapari, in calitate de fost
client multumit, in speranta ca nu veti mai dezamagi si pierde si alti clienti.
Multumesc.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu