Romanii au un stil aparte in tot ceea ce fac. Petrec romaneste, "muncesc" romaneste si fura romaneste. De ce ar fi publicitatea o exceptie?
Ma uitam zilele trecute la una din emisiunile lacrimogene care imi mai atrag atentia cand sunt plictisit. Era o emisiune in care copiii le pregateau parintilor, in secret, o petrecere cu ocazia nuntii de argint si acestia se udau sub coada cand vedeau surpriza.
Chiar in momentul in care o babuta plangea de mama focului si se imbratisa cu fiica-sa, in timp ce isi declarau dragoste si recunostiinta eterna (da, foarte siropos), a aparut pe ecran un logo imens si urmatorul mesaj: "Nu lasa diareea sa iti strice o seara perfecta, ia Smecta". Exact acelasi spot l-am vazut si in timpul unei alte emisiuni in timp ce doi tineri isi marturiseau la prima intalnire dragostea care i-a cuprins (cica).
Acum sunt un pic nedumerit. Nu stiu daca respectiva reclama este de prost gust sau e geniala. Nu stiu daca muierile emotionate pana la lacrimi de respectivele emisiuni vor fi dezgustate sau vor simti un imbold de nestapanit de a-si cumpara Smecta, ca sa nu se furiseze diareea si sa le strice "serile perfecte". Ce-i drept printre muierile de care aminteam se numara si mama; as putea sa fac un studiu de caz.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu